busy busy

Ursäkta min frånvaro.. men jag har inte tid!!! jo det e sant!!! jag e upptagen!! hör å häpna!:) det är så mkt som ska pysslas med i lägenheten och massa som ska inhandlas! sen i torsdags har ja vart ute å flängt, GE-kås med issa, vi spenderade 6 timmar på underbara gekås!=) laddade upp med 2 fulla vagnar. fick fylla bilen sen gå in igen för att ladda upp ytterligare en vagn! vi va en aning trötta mot slutet vill ja lova!!! men ja fick tag i det mesta jag sökte:D I fredas var jag på IKEA med emma, stackarn hon vill nog inte åka dit me mej mer:P men tyack för hjälpen gumman! behöver åka dit snart igen för det är alltid nåt man komer på att man behöver=)

i lördags spenderades HELA dagen i lägenheten för att STÄDA! vi var 3 pers i köket, som SKURADE och SKRUBBADE varenda liten vrå! mamma SKRUBBADE toan som en gnu! och hans satte upp möbler! tack kära ni för hjälpen=) sen skrubbade vi golven och i garderboberna, fönsterkarmar, lister, väggar...ja ALLT behövde städas! det har nog inte städats där på flera år...2 grisar bodde nämligen där innan mej!!!

på kvällen var jag helt slut!

men upp på söndan igen och fortsatte med städning och lite pyssel... hämtade min underbara säng och även soffan. ...fortsatte med städning av persiennerna som var ingrodda med smuts!!! vattnet blev SVART! blää! trött som ett as på kvällen!
men vaknade dock 5 på morgonen av att jag var helt klarvaken, skypade med min älskade bennett och sen somnade jag om en stund=)

upp igen å åkte till lägenheten, fortsatte med skrubbning av persienner, ett fönster tog 1 halvtimma! jag har 6 fönster i lägenheten! phuuu!!!
sne kom mamma å issa med växter till mej som står i köksfönstret=) och en jätte liten söt blomma som står på bordet i köket=) TACK kära ni! det blev så fint=)... sen åkte vi å åt på stan...sen åkte jag tillbaka till lägenheten för pappa var redan där och monterade ihop sängen. vi höll på i 2 timmar MEN ack så snygg säng jag har!!! å SKÖN!!! kommer sova som en golvad säl!!!bäddade rent med mina nyinköpta sängkläder och dekorerade med dekorations kuddarna. SÅ FINT! sen städa jag lite till, blir ju smutsigt när man monterar möbler:/ hemma vid 20 tiden..NU ska jag lägga mej!

med risk för att upprepa...

jag ska till lägenheten imån igen...då blir det tvättning av fönster=) jihooo!!!

nu e ja så svinigt trött!

natt natt!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

jisses! men försökte ju ringa dig i söndags men du svarade ju inte! Har du skaffat kjaffekokare nu då så jag kan komma och dricka kaffe??;) puss

2010-04-13 @ 07:44:29
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh såå rolig!! =) Jag och Eddie vill gärna komma och hälsa på dig snart! Men ja kaffekokare e ett måste hehe...När flyttar du in "på riktigt"???

Puss & Kram

2010-04-13 @ 08:53:23
Postat av: Emma

jag dricker inte te men jag har ändå en vattenkokare, usch va taskig du är!

Ne pulverkaffet kan du behålla för dig själv!

Jaha ok, va iof inte bakis men ok då:)

Fått färdigt allt eller?

2010-04-13 @ 09:54:19
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Emma

ja de tycker jag!:) Det var trevligt åkte tyvär inte till stan sen och då va det inte så kul men men man lär sig aldrig av misstagen tydligen!

Vill du ha hjälp med något så säg till:) puss

2010-04-13 @ 13:04:11
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0