förlåt mina små vänner....

ist för att skriva en utdragen " förlåt mej novell " så vill jag bara säja FÖRLÅT och förklara varför jag varit så frånvarande å uppe i allt annat utan mina värdefulla vänner! men jag har inte känt mig som någon rolig person att umgås med pga av att jag varit deprimerad ett bra tag nu och har därför valt att stänga in mej. har inte velat prata om det eller ge förklaraingar till allt å alla. känsligt område. men jag har INTE för det minsta glömt mina kära vänner!!! har haft sånt stort dåligt samvete! men jag har vart för feg för att säja nåt.

nu äntligen känns det som den dåliga tiden är förbi och jag börjar känna mej gladare. jag vill umgås å fika! jag vill inte sitta hemma å deppa å glo. när jag flyttar in i min lägenhet och jag fixat mer tv kanaler då tycker jag mina kära vänner kan komma å vi kan fika och titta på film! jag ska även köpa kaffekokare!!=) bra va!?

jag vet att NI är guld värda och vänner är LIKA VIKTIGT SOM FAMILJ!!!

pusss på er!!


vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0