frissan

Från kvart över 10 till 1 satt jag hoss frissan! men det blev jätte bra! känner mig inte som en hemlös längre:P
har även vart på asproths och valt ut mattor som hans redan började lägga idag=) så nu är barnrummet klart och hallen:D bara köket kvar och det lägger hans Imån wiihi! medans hans la mattorna åkte jag å mamma iväg för att köpa dammsugare och städprylar...en himla massa städmedel bidde det! och en sjukt snygg dammsugare som knappt låter nåt :P de ni! jag LÄNGTAR till att få börja skrubba golven och väggarna!=)

imån ska jag på föräldrargrupp för första gången, IDA följer med som sällskap=) sen vid 22 tiden ska jag hämta ISSA som kommer med tåget =) ska bli så roligt att hon kommer hem! vi ska njuta av att va gravida å feta tillsammans:D

jag    jag  jag  jag  jag

ciao!




Kommentarer
Postat av: B

Jätte fin i håret gumman :D måste va kul att piffa till sig lite.. :) Puss puss

2010-04-07 @ 00:39:42
Postat av: Emma

jätte fint hjärtat!:)

2010-04-07 @ 12:25:36
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja den är helt underbar! Det är en kompis som har gjort den, har inte en susning om hur!

Jaså du tror det? Men vilket datum gissar du på då? :-)

2010-04-10 @ 22:14:34
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0