köpt möbler å färg=)

Igår hämtade jag upp min kära kusin Johanna som nyligen kommit hem från norrköping=) brutit benet har hon stackarn så hon går mer sakta än mej! hehe
vi åkte in å köpte färg, de blir en mint grön fondvägg i vardagsrummet ist för mörklila, känns med gladare=) köpte även grå färg till badrummet och cappuccino färg till sovrummet. åkte en sväng till lägenheten så johanna fick kika. kommer bli så mkt bättre när den är målad och de nya golven är på plats!:D

Sen åkte vi in till stan, gallerian å mötte upp azra, åxå en evighets sen jag såg henne! de va så roligt=) vi gick till paganini å fikade. åt den äckligaste baguetten NÅNSIN! kycklingröra med vitlök är väl för fan inte gjord på 90% potatissallad?! ELLER har ja missat nåt!? nej tacka vet jag BLÅ DÖRRENS röror! aldrig mer paganini iaf! BLÄÄÄ! men mysigt hade vi iaf=) emma kom åxå efter en stund...

var helt slut sen så LUGN kväll hemma..som vanligt hehe

idag bar det av till Jysk i Fbg där jag köpte en vit skänk som ska vara i vardagsrummet, sen till jysk i varberg där jag köpte ett svart soffbord och en vit tv-bänk. så fina! anledningen till att vi inte kunde köpa alla tre möblerna i vbg var pga att skänken fanns ej i vbg...

körde till lägenheten och lastade av möblerna, sen åkte jag hem och när jag har parkerat hemma tittar jag på min vänstra hand och ser inte min RING! fick total panik och grät som en stucken gris! letade som en tok i bilen och ute på gruset och på gräset men INGEN ring. ringer till mamma och sen till bennett och skriker ut attmin ring är borta! tur att han är så lugn och förstående. han sa mest att jag skulle lugna mig och att vi löser det. Men jag ville ju ha MIN ring INGEN annan!!!

jag hade lixom ingen jävla aning var ringen kunde vara?! men jag måste ju ha tappat den iaf! min enda tanke var att ja kunde ha tappat den i lägenheten när jag bar in en stor kasse med grejer...
så vi åkte till lägenheten, jag hade med mig en lapp som jag skulle sätta upp på dörren ifall någon hittar den. presis när jag ska klistra upp lappen, så säjer mamma: HÄR ÄR DEN!!!

fatta vilken lycka! vilken tur!
Nu har jag ringen på höger fingret eftersom det är tjockare! hehe och när jag ska flytta runt massa saker så ska jag ta av mig ringen och lägga på ett säkert ställe! för det får ALDRIG hända igen!
mista något så personligt är fanimej bland de värsta ja vart med om!

Imån börjar vi med målningen i lägenheten, tjoohoo! kommer bilder nästa vecka=)

trevlig kväll!!!


mål


Kommentarer
Postat av: Emma

gumman häng ringen i ett halsband runt halsen istället! Tänk på att den kanske kan fastna snart också och då får du kapa den:/

Hoppas de blir fint i lägenheten nu! puss puss

2010-04-03 @ 15:26:22
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0