varnig JYSK!!!

VARNING VARNING! köp INTE möbler på jysk!!! RENA RAMA SKITEN!!!
jag hade tillgodokvitto där på 3000 kr, så jag köpte en tvbänk, ett soffbord och en skänk. allt för halva priset, wow! så billigt tänkte jag och det verkade så stabilt å rejält!
soffbordet har vi satt upp å det är fint och rejält, men vi fick lacka det för trä ytan var så tunn. tv bänken ska vi sätta ihop imån. MEN till det värsta! i onsdags började pappa montera ihop skänken, ett skämt! ritningarna var till för ett snille, man fick klura ut vad alla grejer skulle sitta och vissa grejer fanns inte ens med på beskrivningarna. skruvarna sitter inte fast utan släpper. Till den ena dörren fanns det inte utmätta hål att skruva fast dörren i, så pappa fick borra hål själv och då blir det ju inte riktigt rakt. lådorna var helt rangliga så hade man lagt i tunga saker i dem, hade dem säkert brakat ihop. det var en trä flik i dörren, och skruvade man åt lite för hårt så kom det flikar. asså ska man betala för sån skit!!!!!! totalt tog monteringen 6 timmar! Så när jag kom hem var jag fly förbannad och ringde till JYSK!!!jag sa som det va att skänken var rena SKITEN och jag vill INTE ha den! så imorse åkte jag dit och lämnade tillbaka SKITEN!!!fick tillgodokvitto ist, men då SKA det bara handlas gardiner, handdukar och bedsett INTE fan ska det köpas möbler iaf!!!!



hh

rena rama DYNGAN borde JYSk heta!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Stilla dig kvinna. Inte bra för hjärtat att bli så upphetsad!

2010-04-16 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0