check!

Idag vart jag å mammsen i stan , först skatteverket för att fixa personbevis som ska skickas till migrationsverket, sen till Biblioteket för att kopiera mitt pass plus att ja skrev ut massa fråge blanketter från migrationsverkets hemsida.
sen gick jag å mamma på stan en sväng, mamma VILL ha en seris rosa sjal! å då SKA mamma ha en seris rosa sjal!=) men vi hitta ingen:( dock köpte mammsen ett par svart/rosa solbrillor. passar henne:) men jag hade nog inte köpt sånna hehe.

hem å fylla i alla frågor! jag å bennett skypade medans vi gick igenom alla frågor, tog sammanlagt 2 timmar !puuh! sen ska dem renskrivas å sen kan dem skickas iväg:D

vet ni vad jag hämtade ut på posten idag?
- jo världens gulligaste gratulations brev/kort från min älskling bennett! han är världens mest gulligaste och mest omtänksamma person som finns! MAHAL NA MAHALKITA!!!!

nu kokas de ris till becka (hunden) för annars skiter hon diarré på golven här hemma, stackarn=(

TREVLIG HELG!


love


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag hade velat se mamma i glasogonen!! :) Jag ska se om ja kan hitta en sjal har. puss!!

2010-03-27 @ 21:28:32
Postat av: Ida

Är hon kass i magen den lilla. Mysigt med ett brev! :)

2010-03-28 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0