klart!


Äntligen är frågeformuläret ifyllt och iväg skickat!!! SKÖNT!=)

kom på att jag kunde fylla i det på datan och sen skriva ut det, inte lika kladdigt eftersom min handstil är så ugly.
tack emma för hjälpen!
Hoppas att han läser igenom det fort och ger oss besked SNARAST!

Imån skriver jag kontrakt på lägenheten=) och på torsdag är den MIN! så på onsdag ska jag in och köpa färg.
vill ha en fin färg i sovrummet, INTE vitt. tips någon? även på toan vill jag ha en fräsch färg,tips?
och vilken färg e snygg på en fondvägg i vardagsrummet? soffan är mörkgrå och jag vill ha ek möbler. vad passar då?

Nästa Lördag har jag bokat in IKEA! och på fredagen eller söndagen blir det ge-kås=) Det ska SHOPPAS!!!

nu ska jag göra stuvade mackaroner med falukorv:D mums!

tjo


Kommentarer
Postat av: Ida

Så gott! Vem skall du till Gekås o Ikea mä? När kommer Issa hem? Puss

2010-03-29 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0