kontrakt=)

jepp kl 8 åkte ja å mamma in och skrev kontrakt på lägenheten, åkte sedan och kollade hur det blev me duschen och det blev jätte bra! fick nycklarna så nu kan vi börja måla när vi vill=)

IDA: jag å issa ska till gekås, följ med om du orkar gå där med oss i ca 5 timmar:P för det lär ta så lång tid när ja ska kolla på allt jag vill ha! och emma,issa, kanske mamma å jag åker till ikea är du ledig på lördan får du gärna följa med=) men klaga inte om det tar lång tid;) hehe

jag tror jag har bestämt mig för ljusgrått i badrummet, å en mörklila fondvägg i vadagsrummet, beigt i sovrummet. ja tror de blir bra:D

glad påsk!

påsk


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Jag hoppar Gekås med er.. Skall dit med emma o mamma imån. ORKA gå såå länge där. Haha

2010-03-30 @ 11:19:02
Postat av: isabelle

Det kommer bli mkt nar jag kommer hem ser jag!!! :) Ska bli kul att hjalpa till i lagenheten, det later som jattefina farger!! Kram!!!

2010-03-30 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0