på flygande fot:)

TJOHO!

idag har de vart full rulle. Körde redan vid halv 10 för att kolla på begagnade möbler som min blivande hyresvärd ville bli av med. dock inget som var av intresse. sen vidare till cheapy och titta på väggfärg, fanns en del som var fina=) vidare till rusta, sen asproths å kolla ut golv som hans ska lägga nytt i lägenheten=) de var himla många fina! hittade även en mörklila färg som jag vill ha i vardags rummet på fondväggen. får se om det blir det, bennett tyckte att lila lät så dystert hehe och vitt är för sjukhus aktigt. kräsen!? sen vidare till apoteket, pissade nästan på mej så fick smita in på folktandvården för en snabb pisse paus!

vidare till el-giganten för att titta tv, men ingen som var bra=(
sen till ö&b. Sen till hajen och handlade frukt och till slut blev klockan 1 och då var det dags för möte på AMS. så det var därför jag var tvungen å va i stan så länge!

skönt å va hemma å bara lyssna på regnet som öser!
nu blir det te och en kärleksmums=)

/ciao/


Kommentarer
Postat av: Emma

oj vilken dag! hehe men vilka färger vill han ha då?? ligger beigt mer i hans smak kanske?! SUCK! haha



guuud va gott med kärleksmums, lägg ut reseptet på dina:)) love

2010-03-31 @ 15:52:43
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Ida

Synd att jag var iväg idag :( Vi får träffas snart! Puss

2010-03-31 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0