baby is coming!!!

13 maj klockan 20 över 12 kommer min man landa på landvetter:D då åker isa,mammsen å jag upp å hämtar hem min efterlängtade babe!!! ågra tips på hur man kan överaska?? vi hade tänkt göra en fin skylt med en välkomstext som vi håller i när han kommer ut från baggage dörrarna:) å nåt annat gulligt såklart=)

han vill inte ha så mkt uppståndelse lillen å vill hellst inte va i centrum...så första kvällen ska han nog bara få mysa med mej i våran lägenhet=) å sen på fredagen blir det kräftor som han önskat!
sen blir det till å presentera för vänner å resten av släkten, tur att min släkt är liten!!! :P

igår sov jag för första gången i min lägenhet! helt alene!=) de va inte så ensamt som ja trodde, de va skönt å va lite för sej själv. men de va mysigt att emma å susse kom förbi å tittade lite film:D
även andra saker har ordnat upp sig och jag kan börja andas ut å njuta av den sista tiden av graviditeten=) knappt 4 veckor kvar tills underverket tittar ut! jag ska ta lite kort på lill*n´s rum åxå. är så fint!

idag har ja fikat med söta susse, becka å syster. så mkt som ja fikat nu ska det SLUTAS med så fort jag kommer hem från BB! inte konstigt man lägger på sej massa fett! hehe men man får ju ändå passa på;)


måste skaffa bredband och tv kanaler! men det är så svårt!!!!

tips på billiga å bra bredband?! och billiga och bra tv abbonemang! TACK!

nu ska ja äta lite hemma i köpstad, sen hem till lägenheten =)

ciao!


Kommentarer
Postat av: susse

gullig du är! Kul att jag hann vara en stund med er idag iaf=) ring om det skulle vara ngt gumman. Ha en fortsatt mysig kväll*

2010-05-05 @ 21:27:42
URL: http://loquitabonita.blogg.se/
Postat av: isabelle

hoppas du sov gott inatt med!!! kram!

2010-05-06 @ 10:20:23
Postat av: susse

Hej gumman! Tack:) NÄHÄ du våga inte säga en gång till att du ser sån ut. DU ÄR GRAVID och jättevacker.....capish??? Jag längtar tills jag får en sådan fin mage;) Jadå vi hade jättetrevligt, men trodde dock inte det skulle vara så himla mkt OLD SCHOOL:( men men det funkar det med nu jävlar längtar jag till onsdag!! SALSA; REGGAETON, LATINHOUSE!!!! Hehehehe vad hittar du på babe?

2010-05-10 @ 22:11:42
URL: http://loquitabonita.blogg.se/
Postat av: isabelle

Hej! Hoppas ni har det bra där borta i lägenheten! Du får ju uppdatera i bloggen din!!! :) Gonatt, puss o kram!!

2010-05-17 @ 22:28:04
Postat av: susse

UPPDATERA BLOGGEN!!!!!;);)in me bilder på er lilla fina familj=)

2010-06-17 @ 19:08:40
URL: http://loquitabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0